Revolvo Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 hei. hvor får jeg kjøpt dette og kan jeg montere d selv? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Har du litt peiling på bilelektrisk så kan slikt ordnes selv. Enklest er det på automat, hvis ikke bør man ha en løsning slik at den ikke kan startes i gir. Du må nesten søke litt på nettet/nettauksjoner for en slik dings. Jeg har en ubrukt alarm med mulighet for fjernstart hjemme hvis du er intr. Bare å koble til ekstra rele, så funker det. Men bruksannvisningen er litt skadet av fukt... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Google kanskje :wonder: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 finner ingen som selger dette i norge... noen som kan hjelpe? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 En kompis hadde dette på motorsykkelen sin. Han hadde garasjen sammenbydg med huset, og når han satte seg ned på stua hørte vi bare et brak fra garasjen... Gjett to ganger da på hva som skjedde? Fjærnkontrollen i lomma kanskje? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 haha...kjenner en som har dette r sykkelen sin jeg og skikkelig gromt:D siste var en kompis som kom hjem med en usa versjon av volvo960 så rekner med at den er instalert der nede. men noen gode norske sider??? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 www.media-car.no har dette, men ser ut til at de fikser på siden nå..... Hva med denne da ? http://www.restparti.no/CarMedia/Shop/html/bjrn_ivar_jakobsen_22.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg