ballemann Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hei sann, lurer på om jeg skal bruke primer før jeg lakkerer toppen på bil'n min, finnes det primer som tåler litt varme, eller skal jeg bare bruke vanlig primer, eller skal jeg skippe primeren? :) kan jeg bruke vanlig lakk også? eller bør jeg ha en som tåler litt varme, har tenkt å bruke vanlig biltema boks foresten :) mvh Ballemann Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 blir vel ikke så varmt på topplokket, brukte varme lakk på min, ble så som så, men tviler på at det er nødvendig med varmelakk. bruker du varmelakk, så skal du ikke ha primer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Syregrunning,lakk og så klarlakk...dette har jeg gjort da jeg ble fortalt av lakkbutikken at dette var den riktige veien å gå Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 ahh, nydelig, da satser jeg på det :D takk takk Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 pulverlakk er tingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg