B230ft Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 13c er SJEFS turbo, til å være orginalt med da, ideelt å kjøre med på en chippa motor og en drøyt bare ladetrykk.. sånn kosevorte t3 vil jeg påstå er noe drit, gammal steinknuser av en turbo, åpne øya for den kulelagra verdenen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Litt feil å si at en gammel t3 er bedre enn 13c ja, selv om den kan gi mer hk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Litt feil å si at en gammel t3 er bedre enn 13c ja, selv om den kan gi mer hk. litt som en ser det.. Hadde t3/t04 på min ft en gang i tiden. Motorn fikk en "personlighet" som jeg likte mye bedre. Synes 13c er en veldig kjedelig turbo å kjøre med. Kan nesten sammenlignes med en sugemotor som går godt fordi en har laddetrykket så utrolig tidlig at den drar likens hele registret oppover liksom. Men det er nå mine meninger:partyon: kjekt for den som drar henger og campingvogn ofte,men er ikke derfor jeg kjøper volvo med turbo alikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg