Nette84 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Da har jeg starta på nytt prosjekt :D blir spennende dette. Har kjøpt en Honda Civic -95 hatch back som skal total ribbes, lakkeres, styles, trekkes opp innvendig i rosa og sort skinn og lakkeres sort det som ikke kan trekkes opp. Den har fått navne Musi. Så slik ser den ut nå, mye bulker som må rettes, MYE grunnarbeid desverre. ops her var det vist en VELDIG skjev støtdemper, den e skiftet nå og satt på senkefjerer 40mm. Og japsepotte må til :D Ha ribba hele biln innvendig, alt av interriør skal trekkes opp og lakkert i sort og rosa Prøva baklyktan, men e ikke helt fornøyd med passformen.. begynt å sprøyte lim på taket.. Har reve av de stygge trekket på dørsiden: Og her e de blitt Rosa :D Side dekslene skal trekkes om i rosa og lakkeres i sort: Ferdi :) Dasjn e tatt ut og skal trekkes opp, mitt råd er å bare kjøpe en sort dasj, MYE arbeid! Lakk, eh limsprøyta :) B-C stolpedekslet er klar til trekking, limet er rødt som dere ser skjørtene er kommet :x Da er endeli stylinga kommet, men gleden ble raskt dempa da jeg så hvor mye tilpassning det ble, så her er det bare å sette i gang med glassfiber og spakkel.. sukk...... Luftfilter kommet på plass, det gamle orginale var skikkeli skittent!! Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Der var annlegget bestilt :D Spiller Alpine 9887R Front høytalere Alpine 5" Type-R Bak høytalere Alpine 5" Type-R Forsterker til høytalerene MRP-M 550 Subber 10" Alpine Type-R Forsterker til Subbene Alpine MRP-M 850 + div kabler + litt mere stasj Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Las Vegas Coupe Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 NICE!! :partyon: Siter Tom Mackle Crusing in Las Vegas http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 NICE!! :partyon: Takker :) Har vært drømmen min siden jeg gikk på ungdomskolen å gjøre noe slikt.. rosa civic, og den skal jeg realisere nå :thumb Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Stereoen kommet :) mangler et frontsett da, men det kommer med neste sending. rattet og gearkula er kommet, skal også lakkeres i bilens farge Diskanten er kommet i dasjn :) Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Tøfft! Hvor mange dager/måneder har du brukt på bilen? Meld deg inn på http://www.club-honda.org :) Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Tøfft! Hvor mange dager/måneder har du brukt på bilen? Meld deg inn på http://www.club-honda.org :) Begynte for to uker siden, har ikke jobbet hver dag heller :p hehe, men det kommer seg. hmm, kanskje jeg skal melde meg inn der :) Takk for tipset :D Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTR-R32 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Grattis med Honda!:) Morsomt å se at du for liv i gamle drømmer. Stå på! Kommer til å følge opp denne tråen her, artig prosjekt! http://www.Club-Honda.no Club Honda Norge Siter xHonda Prelude 98 xHonda Civic Type R 04 Nissan Skyline GTR R32 90 xLotus Elise MK2 02 Porsche 944 Turbo 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 har vært å plukket ut et armlene av en annen civic på vrakern idag, så sitter jeg nå å lurer på om den øveste delen skal være helt rosa slik som geatbelgen, eller om den skal være sort på sidene og rosa oppå (i midten slik som stolene) Noen meninger?? Slik ser armlenet ut, har tatt av trekket og sprettet det opp: Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Grattis med Honda!:) Morsomt å se at du for liv i gamle drømmer. Stå på! Kommer til å følge opp denne tråen her, artig prosjekt! http://www.Club-Honda.no Club Honda Norge takk :blunk: er så gøy å holde på, men skal bli godt å bli ferdi, den skal stå ferdig til sommertreffet på Mo i Rana siste helga i august :D Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Gearbelgen ferdisydd Idag har vi tatt orginal skinnet av dørene og pusset og spaklet og ordet til men mdf plate der høytalerne i dørene skal være: Døra trekt opp Ferdi! Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimasiaten Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Sweeet! =D Siter - 2001 Nissan Skyline R34 - 1996 Nissan Micra x 1987 Toyota Trueno AE86 x 1996 Fiat Punto x 1992 Honda Civic x 1992 Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Sweeet! =D :thanks Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Da er vi begynt å trekke om baksetene i svart og rosa skinn Seteryggene ferdig sydd, men ikke festet enda Setene er ikke helt ferdige enda di heller Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nette84 Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 De gamle speilene: Di nye m3 speilene :) Siter Toyota Camry Solgt-05 Honda civic Solgt-06 Bmw 316 Compact Solgt-07 Honda Civic-95 HB ,still going strong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg