spurv Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Hei. Jeg har en Passat 99 modell hvor jeg skal sette inn ett sett med RF x162s (6,5" + 1" diskant). Orginal diskant "huset" har ikke plass til denne rakkern. Tips på hvor jeg skal sette den ? Tenkte å sette den nede ved 6,5" saken :).. nede ved foten :P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ta frem Mr. Dremel og lag større åpning til diskanten. Dette fungerer i allefall med alle Morel-diskanter i "speilhus-plasseringen" på VW og Audi. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ta frem Mr. Dremel og lag større åpning til diskanten.Dette fungerer i allefall med alle Morel-diskanter i "speilhus-plasseringen" på VW og Audi. Mvh Pål Hei Pål! Vært inne på tanken.. Har fått lagt inn 2 lag med BB i ene døra i front nå :).. Tror det blir knall. Skal jo også legge 1 lag på midre plata.. hvor høyttaleren skal være festa :D. Men er altid noe som setter stopper for det... :(.. rusta skrue som jeg sliter litt med :D.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Rustne skruer som ikke vil løsne, borer vi ut! Nye skruer finnes å kjøpe på butikken. Har du nok dempemateriale? Vi får inn en sending med et nytt agentur snart som vil gi de fleste en vekker hva pris/mengde/kvalitet angår. Dumt å betale for mye, vet du! Dette skulle vi hatt i august, men ting har tatt litt "av" her så det har blitt utsatt til september. Dessverre. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 RF diskanten er nok litt større enn det Morel sine er tydeligvis, dvs dypere. Vurderer litt å droppe å sette den inn imens.. og kanksje støpe noe i glassfiber som erstatter den trekanten.. men må vente litt med det. Aldri gjort det.. og kjenner ingen som gjør det i området her :). Men men.. vi får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg