e-tanbe Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Indoaudio til å stole på? -------------------------------------------------------------------------------- Bestillte følgende ting ifra http://www.indoaudio.com: Rockford p850.5 rockford t1693c POWER ACOUSTIK PC4.0F Det første jeg la merke til var at jeg fikk en meget høy fraktpris da det ble kalkulert automatisk for hvert bud, men fikk bare en sending på fedex. 72 dollar i frakt for høytaller 52 dollar i frakt for kondensator 82 dollar i frakt for forsterker Fikk bare ett sporingsnummer for en pakke ifra fedex, men må alltså betale 206 ifrakt (1250,-) Veit at jo mere vekt jo dyrere, men jeg har betalt for 3 seperat sendinger Allt inkl frakt kom prisen på 733 dollar (4400) Det står bare Package data transmitted to FedEx , og ingen mere informasjon.. Kommer jeg i det hele tatt til å få dette greine? fikk emailen ifra fedex den 26, 5 dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg