Fiatfanden Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Bumper denne på nytt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Dynabell er kjent for å være jævlig bra. Peis på med det. Såvidt jeg vet så tror jeg Dynabell er fra Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Dynabell er kjent for å være jævlig bra. Peis på med det. Såvidt jeg vet så tror jeg Dynabell er fra Norge dynaBel er et merke som Eltek får produsert en plass i Østen. Det finnes flere som har samme utseende som dynaBel men med forskjellige effektoppgivelser. Hvem som har de "rette" tallene er jeg ikke sikker på, men de er iallefall identiske utvendig og innvendig. Ta en titt på Sundown Audio Hvordan prisene er, vet jeg ikke. Verdt en titt kanskje? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Sundown Audio har vel samme rykte som dynaBel i Norge. OK priser og OK produkter. Middelklasse, om man kan kalle det det. Jeg har hatt et par dynaBel-forsterkere som jeg likte veldig godt. De tidligere subwooferne syns jeg var veldig tungdrevne, og likte ikke lyden spesielt godt heller (har ikke hørt de billigste seriene, og ikke noe av det nye). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg