Gå til innhold

Grøftelys på front.

Ranger emnet


Mannie

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har kjøpt meg ny bil, Volvo 940, ombygd til 960 utseende, med en front som jeg ikke er helt sikker på hvor kommer fra.

 

Grøftelysene er knust etter et møte med en isklump en vinter, så jeg skal skaffe meg nye.

 

Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike? Er det fra V70R? Modell?

 

30072007111.jpg

 

29072007107.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger senking til de grader, men den skal til godkjenning om onsdagen, men bli senket så fort den kommer ut ifra verkstedet. Har akkurat kjøpt den så skal få den strøken før det skjer noe mer med den.

 

Jeg har sett på nettet, fronten kommer fra en v70r, men ikke fra de nyeste modellene. Må bare finne ut hvilken modell den kommer fra før jeg bestiller lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som fronten er en orginal R-front..

 

Fikk kjøpt slike styling fronter ifra Sverige ei stond men har gått ut av produksjon.

 

Du ser lett om fronten er orginal R eller ikkje...Sjekk om det er glassfiber eller ABS plast.

 

Men såg ut som en veldig tøff bil...Hva motor og interiør som står i bilen?

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en original 940 turbo bil, ombygd til 960, ble nylakkert ifjor sommer. Sitter en B230FK i med chippede hjerner og en 2 stegs boost kontroller. Er ikke helt sikker på ladetrykk, men tror det går fra 0.3 bar til 0.8. M90 Gearbox. 3" eksos.

 

Felgene er av type Superstar Grandeur, 8,5x19 freme og 9x19 bak.

 

Interiør er delskinn i svart og hvit. El-ruter, soltak, oppvarmet bakrute/speil.

 

Bilen vil bli forandret så fort jeg får skiltene på den, da blir det noe grundig senking med det første.

 

Skal få laget bil av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allerede en veldi rå bil så med litt senk vil den bli rå...men skiller vell seg ikke akkurat ut i fra de få 960ene som går i norge.

 

Men virker som du har fått en veldig bra bil å forsette med.

 

Ligger endel potensiale i motor ivertfall.

 

Må komme med flere bilder når du har fått senket den osv!

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår