tombje Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Jeg er på utkikk etter gamle skogsvrak. Helst av typen Ford fra 1920-30 og 40 tallet. Er det noen der ute som vet om noe så blir jeg glad. Jeg er lidenskaplig glad i å ta vare på gamle ford biler, har med tiden planer om å lage et museum av gamle skogsvrak. Er også intressert i historien rundt bilen, det er spennende å vite hva bliene har blitt brukt som. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vet det står en litt spesiell delvis hjemmelaget en i skogen på tonsåsen. Men det er ikke ford. Husker ikke helt typen.. Stod om den i norsk motor veteran en gang her i vinter. Tror jeg har bladet liggende.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Vet om en Ford V8 1936 modell som ligger borti skogen her. Det teite er at noen på en eller annen måte har klart å dumpe en kjempesvær stein oppå den.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg