Housey Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 ja er det jeg å mener. at treklossen har knekt !..? Hvilkien trekloss? om du er dum nokk til å bruke klosser mellom bilen og armene er du dumb anyway! Men det ser ut som at høyre arm bak er knekt Lol Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Vanvittig trist! Han eller en av de som eier den pleier alltid å komme bort å prate med meg når jeg er borte å filmer bilen, skikkelig hyggelig kar ihvertfall! Er ikke tvil at dette er en av bilene i Norge der det ligger mest arbeid bak, jeg syns hvertfall den er fet, og jeg er vanligvis ikke så begeistra for BMW. Håper den rettes og kanskje får ny lakk, og nye mods? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 sugekopp: Vet om folk som bruker en 2"4" under samlingspunktet for armene som en ekstra sikkerthet på at den ikke skal ramle ned. Men det forklarer ikke hvorfor selve armen har knukket. Satse på at det var noen som hadde lov til å drive med sånn utstyr som hadde ansvaret da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Utrolig synd.. Strøkent bygg, dog absolutt ikke min smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvis man har skjørter så må man ganske ofte bygge under med treklosser, selv om man skrur "labben" så mye opp det går, for selve armen vil ta i stylinga uansett så da må man bruke trekloss. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Trekloss, eller ikke, armen har fortsatt KNEKT! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Treklossen svikter også detter bilen ned på armen også knekker armen som ikke tåler så inmari mye virker det som. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Sinnsykt leit vettu :( En av norges råeste bimmere uten tvil! Du kan ikke ha sett mange...:blah: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hva som har skjedd er (Copy paste fra mitt andre forum, jeg som skrev det der..) Jeg vet hva som har skjedd. En kompis (Kollega) var på besøk hos han i helgen. (De kjenner hverandre). Det som hadde skjedd, er;Han brukt klosser for å løfte den opp, pga sideskjørtene. På den ene siden, hadde klossene fallt av, og denne bukken har løfte armer man kan svinge ytterst på, siden klossene ikke var der, hadde ikke den armen noen vekt av bilen, og hadde derfor svingt seg unna, liten vibrasjon i bilen, og den falt av.. Og resultatet såg dere selv på bildene. Men "happy" news, bilen står på alle 4 hjul nå ramma på bilen er fin, men den trenger å skifte noen skjermer, og han må bygge nye dører osv. Men bilen kommer på veien igjen Men eieren selv, synes det var litt kjedelig, siden bare bilen er blitt påkostet 800 000,- Han vurderer også kronerulling, slik som Hafsengen hadde, men det er ikke sikkert. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hvordan klarer man å koste på en slik bil 800 lapper? Hva slags motor står i ? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 320 turbo var det engang iden ihvertfall...felgene der er SVIN dyre ihvertfall...husker ikke hva han sa men var mye... men 800k er drøyt! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ikke noe problem å svi av så mye penger. Bare å begynne å titte litt på spec lista og sjekke prisen på de tinga det så havner du der LETT. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 sant nok...mye annlegg og dill der... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Du kan ikke ha sett mange...:blah: hehe, bare de fleste bimmerne i norge som er værd å stile ut tenker jeg :) Men liker denne bimmern gitt =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 finner ikke tråden på gatebil forumet. kan ikke noen legge ut bilder her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg