mabbutt Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Tjena! Jeg var på vei inn til Huysmann for å kjøre go-kart i går, da jeg møtte en blå Toyota Tacoma mellom Larvik og Tønsberg. Vet noen om denne går i vestfold, eller om den bare var på tur? Jeg har siklet på bilder av denne pickupen i mange måneder, og det var helt herlig å se en i "levende live" på norske veier. Jeg har lyst på en slik! Er nysgjerrig på pris ferdig regget o.l., så om eier eller noen som kjenner en som eier en slik er det genialt om dere skriver noen ord her. Siden det er Norge vi snakker om, så antar jeg det var 2.4 literen. Ville tro 2.7 og 3.4 literen ble vel dyr her til lands, men man vet jo aldri. Ved å importere en slik er man vel spesielt interessert allikevel :) Hvis noen er i tvil om hva slags bil dette er, så legger jeg ved to bilder: I min verden finnes det ikke fetere pickup! - Geir Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Likner litt på Toyota Tundra som WAGEN selger.. fine biler. :) Tundra er forresten faktisk laget i Texas. Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Ja, jeg stusset litt på om det kunne være Tundra, men jeg er ganske sikker på at den jeg møtte hadde disse "brede" skjermene Tacomaen har langs siden og rumpa, som Tundraen ikke har. Jeg kan jo ikke være bombesikker, men jeg føler meg hvertfall sikker ;) Tundraen er jo ikke akkurat stygg, så takk for info om hvem som selger disse. Tundra fra siden: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Tror dette er den 4,0ltr (250hk) som var tatt inn høsten 2005. Meget pen bil......... Var til salgs i fjor sommer/høst. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7972599&sid=1aBQMPEhn365969&pos=3&tot=56 ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Tror dette er den 4,0ltr (250hk) som var tatt inn høsten 2005.Meget pen bil......... Var til salgs i fjor sommer/høst. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7972599&sid=1aBQMPEhn365969&pos=3&tot=56 ;) Takk for link, kompis. Visste rett og slett ikke at den ble levert med 4 liter også. Gromt understell, 6 trinns manuell. En slik skal jeg ha! Målbevissthet har jeg. Tiden får bare gå i mellomtiden. Må jo nesten hente et tørkle for å holde sikkelet under kontroll...;) Hadde jo vært kjekt om den ble forsikret som en Hilux. Det hadde jo ikke vært skremmende, isåfall. Det er hvertfall Hilux jeg får opp om jeg forsøker å beregne pris på den...interessant. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Sinnsykt tøff den der.. slengt den ned til bakken, noen svære hjul og diamantplater her og der, og grom eksos. Poorno! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hadde jo vært kjekt om den ble forsikret som en Hilux. Det hadde jo ikke vært skremmende, isåfall. Det er hvertfall Hilux jeg får opp om jeg forsøker å beregne pris på den...interessant. Har en kollega som tok inn en 3,4 ltr 2000 mod fra USA for noen år siden, denne er forsikret som Hilux/Tacoma og det ble ikke så ille i forsikring på denne. ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har en kollega som tok inn en 3,4 ltr 2000 mod fra USA for noen år siden, denne er forsikret som Hilux/Tacoma og det ble ikke så ille i forsikring på denne.;) Sweet! Takk for hjelpa....igjen ;) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Denne er nok Martin sin. Kar fra Oslo. Snakket senest med han for 1 uke siden, eneste Tacomaen i Norge. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Denne og Ram'n og F250 ligger ganske likt i min verden i utseendet, utrolig tøffe biler alle sammen! Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 kansje eneste tacomaen i norge av den modellen ja, men her oppe går det en effektlakkert tacoma av forrige modell.. så helt alene er han nok ikke.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 effektlakkert? hva betyr det ? samme som effektanlegg? dvs bråker litt mer og går litt dårligere? :knock: anyway, den tacomaen i midttroms er urkjip. var mye penere når den var mørk grønn. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ridelow Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hei folkens, kom tilfeldigvis over denne bilen som jeg har sikla på lenge og det er veldig stas at noen har lagt inn en tråd her om prinsessa mi som jeg tror er eneste i Norge, hvis noen andre har den så hadde det vært kult å vite om det! Bilen er en 2005 Tacoma X-runner. 4 liter V6 med noen få modifikasjoner.. (flere kommer!) Bilen er blir regga som hilux lignende sak ;) Jeg er kjempefornøyd og kjempehappy! Bare å si hei hvis dere har lyst på en nærmere titt når dere ser den rundt omkring i oslo området! hvis noen er mer interessert i X-runnere så sjekk ut http://www.xr-underground.com Siter "I feel sorry for people who don't drink, because when they wake up, that's as good as they're gonna feel all day." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 En på jobben har en sånn, var forøvrig den første som blei tatt inn til landet, Dessuten får du en ganske "billig" grom bil for penge hvis du tar inn en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kansje eneste tacomaen i norge av den modellen ja, men her oppe går det en effektlakkert tacoma av forrige modell.. så helt alene er han nok ikke.. her er bilen det snakk om ganske rå, diger potte på den Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg