turbokano Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hvor store felger får en klemt på uten at det blir noe problem? noen som vet? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Veit at acoupe på forumet her har 19" på sin octavia. Kan jeg spørre om hvor store du hadde tenkt deg, og hva planen er?? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jasha Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har 20" på min Octavia 2,å det går helt greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har 20" på min Octavia 2,å det går helt greit! hva slags dim kjører du på? og innpress? 20 jeg kunne tenkt meg. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jasha Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg kjører på 225/30-20" med 45 innpress. Ja det er stilig med STORE hjul på bilene!:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 kult! har du noe bilder eller? er det noe komfort igjen eller knall hardt å kjøre rundt på? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jasha Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ganske bra med komfor enda,for jeg har ikke senket mer enn 55mm. (Den spretter litt da..hehe..) Men det blir vel litt mindre komfor når jeg får kjøpt meg justerbart senkesett,men det er ikke å få kjøpt til 4x4 enda. Vet ikke hvordan jeg legger ut bilder her men det ligger en del bilder på galeriet under "jasha"! Hvilken Octavia er det du har da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 skal ta en titt! ingen foreløpig,men kan være det dukker opp en Rs:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg