Boosti Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Dette er ikke dirkete en kjøp og salgs tråd. Men jeg trenger hjelp til og finne en grei e30 320/325 med lite rust. Er det noen her som vet om en, eller vurderer og selge sin? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Kordan model av e30 er du ute etter da? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Kordan model av e30 er du ute etter da? 2 dørs eller stv...gjerne facelifte. Men det viktikste er at bilen har lite rust og er i god stand. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 2 dørs eller stv...gjerne facelifte. Men det viktikste er at bilen har lite rust og er i god stand. Lurer på å selge min..gi meg beskjed hvis det er av innterese.. Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Lurer på å selge min..gi meg beskjed hvis det er av innterese.. Pris? Hvor langt har den gått? Og hvor holder du til? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crash Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 325i.overhalt motor på 198 nå har den gått 200..den er Strøken alt på bilen er nytt motor driverk++holder til i Oslo Siter BMW E30 325i touring 1990mod :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 325i.overhalt motor på 198 nå har den gått 200..den er Strøken alt på bilen er nytt motor driverk++holder til i Oslo Pris? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg