ford-drifter Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Update C&C takk!! Update: laget to-dørs lavere side-skirt laget 2-seter(forsøkt) bredda hjulbuer(forsøkt ) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo powa Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 neste prosjekt på den bilen blir vell å og gjøre den til ein 2 seters. senk sideskjørtet litt og så blir den bra (ser litt domt ut med bumper'n som er lenger nedi bakken en sideskjørtet:P) og den hadde tatt seg ut med breding:P med ellers så var den veldig bra :D:D bra fjerning av dørhandtak :P og bra at du sate på nye felger, bilen vart liksom ny då:D mvh :volvopower: Siter en volvo kan ikkje bli for lav:P photshop <3 celan style <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Takk for tipsene! skal se hva jeg får gjort... PS: Til dere som tror jeg har dratt frontfangeren så har jeg ikke det, har bare laget større luftinntak Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ingen flere kommentarer?? Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Fargenyansen på frontfangeren og resten av bilen stemmer ikke, hjulene er jo helt forferdelige og streameren ser ikke ekte ut. Ellers var den fin. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Temmelig Blurry og smudgy, skulle jeg ha laget en Skoda-modd så hadde jeg valgt et bedre bilde. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Temmelig Blurry og smudgy, skulle jeg ha laget en Skoda-modd så hadde jeg valgt et bedre bilde. du er alltid så negativ til alt! nå er jeg ikke deg eller da:hellothere: Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg