wu-style Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 har nettop kjøpt meg en golf 2 gti 16v,orginalt er dette egentli en 8v som er skiftet motor til 16v. men problemet er at jeg ikke får start.når bilen har stått i ro en stund å du prøver å starte.tenner den i ca 2-3sek så vil den ikke mer. men viss du lar den stå i ca 15min å prøver å starte på nytt kan den tenne i 2-3sek i gjen...? det kan høres ut så den får for mye,har fåd hørt av folk at det kan vær luftmengdemålern..? har også kjøpt nytt fordelerlokk,tennkabler og plugger uten noe forbedring. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 tenningsrekkefølgen rett? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Prøv å sett en startkabel fra minus og til gearkassa. Ofte dårlige jordforbindelser på disse bilene som gjør at all strøm går til starter, og for lite strøm til tenningstyring. Du kan også prøve å dra av kontakten til kaldstartdysa. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg