Pål_Erik Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg har bulket min golf 3!!! Er en bulk i venstre framskjerm. er dette noen som kan rettes eller eller må jeg ha ny framskjerm. bulken er fremst på skjermen Vil det lønne seg og betale for å få rettet ut bulken? eller vil det lønne seg og kjøpe en framskjerm sette på den og lakkere den? Noen som har greie på pris på hva dette vil koste meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jeg har bulket min golf 3!!!Er en bulk i venstre framskjerm. er dette noen som kan rettes eller eller må jeg ha ny framskjerm. bulken er fremst på skjermen Vil det lønne seg og betale for å få rettet ut bulken? eller vil det lønne seg og kjøpe en framskjerm sette på den og lakkere den? Noen som har greie på pris på hva dette vil koste meg? den kan helt sikkert rettes, men koster 730kr for en ny skjerm fra Veng. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Noen anelse hvor mye det koster å rette den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Mer enn 730 kr :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimp86 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 det blir billigere å rette den ut:) jeg skal betale rundt 500k for den samme skaden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 det blir billigere å rette den ut:) jeg skal betale rundt 500k for den samme skaden.. 500k? :P Men, blir det samme resultat som ny skjerm da? Helt jevnt, ingen sparkel? Jeg ville kjøpt ny, bare for å få en ubulket skjerm. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 har skjerm til deg vist duh er int Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 den kan helt sikkert rettes, men koster 730kr for en ny skjerm fra Veng. Og hvordan er passformen på V®ENG? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 norskbildelsenter: http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0013&ASP=2952339&Type=VW&Model=Golf&Year=1993 627:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Billigere å få lakka en løs ny skjerm enn å få retta, maskert hele bilen og lakka den gamle med skade. Ville kjøpt ny skjerm, og levert den til lakkerern. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg skal høre med nærmeste verksted hvor mye de antyder de vil koste tenker det blir 5000,- eller noe Ny Framskjerm, lakkering og montering ny lykt som visst nok må stilles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg