pasadena Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Nå skjønner jeg ingenting. Motor bare døde ut. Når jeg prøvde å starte gikk bare dynamo rundt og ikke registerreim rundt (motor stod stille). Kom en hvine lyd. Men når jeg drar motor rundt på registerreima går dynamo rundt også. (Reima ser hel ut) Har noen peil på hva dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Problem løst.. Har hvert heldig.. Registerreim som hadde blitt "spist" opp. Bytta reim og motor går som en klokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Du sier vel ikke at registerreima gikk av? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Den røyk ikke, men spora var "spist" opp ca 15-20cm på reima. Kjøret med bilen istad. Ingen ulyd i motor. Trodde ikke det var mulig,men har vel hatt flaks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hm.... "You lucky bastard" Hvis du barberer deg i r***a kan du bli rik.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Du har vært veldig heldig ja:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Jeg veit. Vurderer sterkt å ta lotto idag. Kan se ut som det er min uke nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg