aqua702 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hei. har nå kjøpt meg en ford mondeo ambiente,2001 modell. denne bilen har fabrikk cd spiller (CD6000). det står at den er cd veksler kompatibel. noen her inne som vet hvor den skal kobles, eller åssen cd spilleren tas ut ? (har funnet en side som selger kabler til denne cd spilleren, med hjelp av disse kablene kan ipod kobles til) mvh aqua702 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledfire Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har samme spiller i min bil:) Har ikke vert baki der og tittet enda, men går ut fra det er en vanlig cd-veksler kabel (hvis d går og ann og si) den er rund og har en liten firkanta plastdings ca midt i:) Siter Opel Vectra 1,8cd (1997)Angeleyes å 18" Toyota Landcruiser (1986) 31" Går det itje hente vi berre meire fart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 kabelen er grei, men problemet er : åssen får jeg åpnet/tatt ut denne cd spilleren. har sett i bilens manual, der står det ingenting om det. har også fått meg nokia 616 carkit handsfree ,er derfor nå enda mer desp på å få åpnet/tatt denne spilleren ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Du må til din forhandler for å få tatt den ut, for det trengs "spesial verktøy". De tar den ut på 3 minutter for deg. Eller du kan høre om du kan få låne verktøyet. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqua702 Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ok, takk.. vet du om noe om hva slags innganger som er på den spilleren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xmartinix Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hei. Bilradiospesialisten skal ha "nøkler" til å ta ut spilleren. Koster ca. 75kr. Denne spilleren har en cd-skifter inngang som er bus-styrt. Visteon bus antar jeg, siden dette er en Visteon spiller. Når spilleren detekter en cd-skifter på busen, åpnes AUX inngangen for skifteren. (analog aux inngang) Får å få tilgang til AUX inngangen, må man koble til en cd-skifter ELLER "overganger" som lurer den til å tro at det er tilkoblet en cd-skifter. Dette kan være bluetooth mottakere for handsfree, eller A2DP, ipod eller andre typer cd-skiftere. Har funnet slike etter søk på nett, men har ikke lagret linkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei. Bilradiospesialisten skal ha "nøkler" til å ta ut spilleren. Koster ca. 75kr. Denne spilleren har en cd-skifter inngang som er bus-styrt. Visteon bus antar jeg, siden dette er en Visteon spiller. Når spilleren detekter en cd-skifter på busen, åpnes AUX inngangen for skifteren. (analog aux inngang) Får å få tilgang til AUX inngangen, må man koble til en cd-skifter ELLER "overganger" som lurer den til å tro at det er tilkoblet en cd-skifter. Dette kan være bluetooth mottakere for handsfree, eller A2DP, ipod eller andre typer cd-skiftere. Har funnet slike etter søk på nett, men har ikke lagret linkene. Denne tråden er vel litt gammel:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg