kungen89 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Slurer fra 3 gir og oppover. hvilken clutsh skal jeg kjøpe? Siter 1993 Volvo 945 TIC (B230FT) Boller og brus, pupper og mus, men ingenting er som general snus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hva er gjort med motoren da? En orginal clutch holder en hel del dersom allt er i bra stand.inklusive svinghjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kungen89 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 jt fra turbo, greenfilter, justert trykk. har tenkt ca 250-300hk med tiden. noen som vet hvilken clutsh jeg trenger? Siter 1993 Volvo 945 TIC (B230FT) Boller og brus, pupper og mus, men ingenting er som general snus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/Volvo_clutch/clutch_spesial.htm Tryckplatta Spec 228mm förstärkt till B230 turbo m fl med försänkt svänghjul. För vridmoment upp till 440Nm med standard organisk lamell. Lamelltryck ca 1000kpm.TP-763 2995:- Legger du til en sinter-lamell der, kan du øke NM ytterligere.:m'm: Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kungen89 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 er litt grønn angående dette her, kan noen skrive opp en liste over alt jeg trenger? er ikke sånn sinter lamell sånn "av-på" greier da? ikke noe sælig i kø osv da... Siter 1993 Volvo 945 TIC (B230FT) Boller og brus, pupper og mus, men ingenting er som general snus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 gi nå faen i detta zinther-styret ass. de 20 nm ekstra du tjener på å ha zinther, herper all kjørbarhet og komfort. Sats heller på en forsterka trykkplate (koster vel 3500kr) til "det dype" svinghjulet(M46&M47). Fåes hos Pedersens. Med ny standard-lamell og skikkelig trykkplate, har du fremdeles en meget kjørbar bil til hverdags, og tåler vel 440nm med std-lamell mener jeg det stod hos Pedersens. Til informasjon kjørte jeg 387nm på HELT std B230FT-trykkplate og lamell på 3 stk M47'ere(rasa et par kasser) og med samma trykkplate, bare med en Volvo 850 lamell på M90'n jeg hadde til slutt. Det funka som snus det... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.