YawN-S6 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en 97. S6 2,2tq Avant. Etter 40mil på vei hjem fra forhandleren kom det et gult lys i Dashbordet, og etter mye lesing og dårlig oversetting fra tysk fant jeg ut at det betyr at bremseklossene er slitt. Greit nok, hadde det ikke vært for at de er helt fletta nye, sammen med skiver. Noen som har vært borti noe lignende? Eller evt vet hva som kan være årsaken til denne varsellampen? Begynner å bli litt irriterende nå. På Forhånd takk for svar. -K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en 97. S6 2,2tq Avant. Etter 40mil på vei hjem fra forhandleren kom det et gult lys i Dashbordet, og etter mye lesing og dårlig oversetting fra tysk fant jeg ut at det betyr at bremseklossene er slitt. Greit nok, hadde det ikke vært for at de er helt fletta nye, sammen med skiver. Noen som har vært borti noe lignende? Eller evt vet hva som kan være årsaken til denne varsellampen? Begynner å bli litt irriterende nå. På Forhånd takk for svar. -K Hei,demonter kontakten mellom ledningene fra bremseklossene og videre inn mot bilen.Rens denne godt og fjern evt irr. Ofte så er ikke pakningene her hele så da blir det dårlig kontakt. Andre alternativ er at det er brudd i ledningen inn til instrumentet. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hvor mye bremse veske er det på bilen? om kalipperen lekker så fører dette også til at vesken blir borte til under " minimums" nivået. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YawN-S6 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei. Takker så mye for info, skal sjekke dette når jeg kommer fra jobb. Så gi en tilbakemelding her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg