SVK Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 har en gasserturbo motor som har fått en rar tikke lyd, d er en b230et blokk med 531 topp. planen er å bygge om til innsprut til vintern. men er keen på å bruke bilen litt i sommer, å kjenner meg selv å skal jeg bygge om tar d litt tid;P så lurte jeg på dø vøtt, har en b21et blokk og en 405 topp som er porta og toppa og vass kam på som jeg veit er i bra stand. hvordan blir d å bare bytte over topp og bunn, er de toppene såppas like at d bare er å kaste over eller må jeg justere gasser osv, sitter to dobble weber gassere på'n... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 passer rett over, du må sjekke at den kammen funker rimelig greit til turbo, og plugge igjen hullene til mekanisk dysene (ET) om det ikke er gjort allerede. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg