sunflyer Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har lagt ett lag lakk nå, men ser ut til å være områder med "appelsinhud" eller hva dere nå kaller det :) Bør jeg nå pusse ned første laget litt med 800 papir også lakke et til oppå ? Takker for svar :) Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Tja, hva lakker du med ? 1K eller base lakk? er vel bare å sette sprøytekabinen på tørk en liten stund det, så er det bare å slipe når bilen har blitt kald, og lakke på nytt *edit* mener 2K lakk, (1K er baselakk) Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunflyer Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg lakker med 2k lakk Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Okay, da er det bare å sette kabinen på tørking til den lakken er herdet, så er det mare å vente til den blir kald, så slipe, og lakke på nytt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg