S2 coupe Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Ser andre har gjort det så jeg legger ut no bilder på bilen min jeg, men faen heller bildene er jo for store! åssen mekker jeg de mindre? er ikke noe særlig data geni egentlig.. :rolleyes: Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Du gjør det i photoshop eller paintshop pro :) Bare velg "resize".. jeg kan gjøre det, men da tar jeg bilen din i betraling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Sorry skjønner ikke en piss data:pisser: Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 vi venter vi venter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by S2 coupe Sorry skjønner ikke en piss data:pisser: Åpne bildet ditt i programmet paint, og velg under "image" oppå linja, en funksjon som heter "strech/skew" Der kan du redusere str. i en angitt % størrelse, til bildet er noe mindre i fysisk størrelse.. Er det ca 10x15cm på skjermen, så funker det nok.. Pass også på at bildet er lagret som et "jpg" eller "bmp" format.. f.eks "audi.jpg" Håper dette hjalp litt :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Takk Ola! tror jeg fikk det til nå! Er ikke så datakyndig av meg:rolleyes: Er helt orginal nå men skal vel finne på noe stiligere med den i løpet av vintren tenker jeg. tar gjerne imot forlag om hva blir pent:D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 et til: Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Enda et Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 one more: Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 et til Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Så veldig fin ut! Hvor mye kostet den, og hvor langt har den gått? Med S6 front blir den mer moderne. Og med senkning og felger har du kommet langt på vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 bilen har gått 135000 med km garanti. Har planer om å senke den til våren og slenge på noen større felger! derfor er de som sitter på tilsalgs hvis noen vil ha de! er meget fornøyd med bilen og den er utrolig hel og pen:) Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Den var mycket pen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 takk takk:D Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Pen bil det der. Setene så kjempegode ut. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg