JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 www.vedbil.se Hehe... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Tøft dette da!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hehe. Jeg så dette på nyhetene. Genial løsning:) Dem skulle bruke 7.5 m3 (kubikk) ved tror jeg dem sa. Bilen er godkjent på veien av biltilsynet. -Av det svenske biltilsynet da såklart hehe... - Joachim Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Lurer på åssen co2'n er på den der jeg? :) Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 for dem som ikke det det så blei det produsert biler som gikk på ved (knott) i gamle dager. med en diger kjele bakpå bilen. slik feks bestefar lærte og kjøre i. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg