slayer Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Har nå fått ordna speedometeret og bestillt ny vribryter til vifta så da begynner det å ligne noe :) Satt også på xenonmatch pærer i går, 100/90w.. Ble bra lys ja.. :) Tok bilder som jeg kan legge inn i ettermiddag, men vet ikke åssen dem ble, syns det er vanskelig å få til bra bilder av slikt.. :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Snasen bil du har! Lite tips anngående de baklyktene dine, du kan prøve å polere de godt med autosol! (Det funka på mine iaff). Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Jepp fikk det tipset før her og, skal få tak i ei tube og prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Tok noen bilder med den ene xenonmatchpæra montert.. ble veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander89 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hvilken produkter brukte du til å polere bilen? Poleringmaskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg brukte Paint Cleaner og Banana Wax fra http://www.autoboss.no Og Meguiars lakkforsegling til slutt. Husker ikke hva denne heter for noe mere, og har flaska på jobben :) Brukte ikke maskin... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg