noldeeus Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Skal lakke svingen på crossern min og lurer på om det er noen som veit om det holder med at jeg bare sandblåser den helt fin og tørker med sånn fettfjerner osv?? Slepper jeg å pusse etterpå da, eller blir det ikke noe greie på det? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 etter du har sandblåst må du ikke finne på noe annet en og sprøyte den med grunning.... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Okei. Takk for enkelt og greit svar :) Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg