Tommy220 Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hvordan er det jeg demonter listene på døra til en A6 1999 mod. Både pynte listen og den nederste listen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er det ingen som kan hjelpe meg eller si meg hvor jeg finner info om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 nederste list er skrudd med en skrue,åpne døren å se nedert fremme,pyntelisten er limt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 skal sjekke dette takk for for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nederste list er skrudd med en skrue,åpne døren å se nedert fremme,pyntelisten er limt. Hvordan skal jeg få av pyntelisten uten å ødlegge den? noen som har noen gode råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Vi bruker på jobben en plastkile til å presse ut lista slik at man ikke får riper i lakken, så drar man bare kila imellom lista å døre bortover. Hvist man bare drar den av kan lakken sprekke. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy220 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hva slags lim bruker dere til å feste listen igjen etter på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Bruker 3M sin dobbeltsidige teip. Men i de fleste tilfeller der vi må ta bort listene blir de byttet ut med nye, pga at det er mer kostbart å bruke tid på å pirke løs gammel lim og sette på ny. Men bruk for all del ikke billig teip, da kan listene løsne etterhvert Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg