macrom Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Noen som vet om butikker i oslo-området, eller nettbutikker hvor man kan få kjøpt deler til v40? Til en litt lavere pris enn Bilia osv. Trenger nye blinklys på begge sider bl.a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 ebay er din venn der, men så har du en nettbutikk i sverge også: http://www.hova.com Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Spørs litt på hvilke deler du skal ha. Både Mekonomen og Biltema har begynt å ta inn deler til S\V40. Om du er ute etter å oppgradere noe, så ikke kjøp deler hos Biltema... det kan vel heller kalles en nedgradering :) Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Tja, skal vel ha litt forskjellig etterhvert :) Har i første omgang bestilt nye blinklys fra ebay (med lav dollarkurs var det bbbbilli å bestille fra statene). Kunne også tenke meg grøftelys, men det har jeg ikke funnet noe sted enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Dollaren er helt på villspor for tiden ja. Jeg la inn bestilling på en hel horv med deler til den fjernstyrte bilen min i går. Sparer ufattelig mye på kjøp i utlandet for tiden! Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg