Bjerke Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei folkens! Da var tiden kommet for å kjøpe SUV, grunnen er at vi kommer til å kjøre endel på fjellet etterhvert, mye svingete og glatte veier mye av veien. Jeg har sett på Xtrail 04 mod, elegance versjonen, og Grand Vitara 05 mod. Xtrailen koster totalt 310.000,- og Granden 350.000,- Xtrailen har vel den sterkeste motoren av de to, samt ESP som Granden ikke har. Men hvilke andre kriterier bør jeg vurdere? Jeg vil gjerne ha noen gode erfaringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei, må si at jeg ville gått for nissanen. En knall go bil, alt bortsett fra intriøret. Sterk motor, god å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mobpedersen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 ville også ha gått for Xtrailen... har kjørt en mye, da både 2 liters bensin og 2,2 diesel. dieselen er klart best. skulle ha ha hatt en selv, vist jeg har hatt råd :P Siter 22" Mak G-Five all the way.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg