Øyvind Gantenbein Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ditec har sikkert bra resultater på lakk osv, men en ting skal sies. de behandler bilene som dritt der. jeg jobber ved siden av (i samme bygg) og det er skriking i dekk nesten vær gang de kjører inn og ut. det er ikke dødsfarlig, men med tanke på de som f.eks kjøper ny bil som har hvert der. spliter nye biler som kommer rett ifra fabrikk med tape på panser og felger osv og grisekjøring/spinning hører ikke sammen hvis ikke du eier bilen selv. har egentlig ikke så mye med topic og gjøre, men greit og vite. detta er snakk om bs-bilpleie ved volvo i sandefjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Hvorfor er jeg ikke overrasket, hehe... :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 nei si det ;) tenkte bare det var greit og si ifra. jeg syntes hvertfall ikke at folk skal holde på sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg