WIldE36 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 som sagt så har jeg gådd til innkjøp av opel omega atter enngang =) så plutselig ble jeg plaget med at bilen jager på tomgang. å putrer å rykker når jeg kjører, har sjekket for falsk luft, funderer litt på om det er luftmengdemåleren ?? noen som har forslag ??? Siter Gammel opel med dobble gassere på tomgang !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 LMMen skulle vel gitt feilkode. Ingen feilkoder? En start kan jo være å skru av tomgangsregulatoren, rense den med forgasserrens eller parafin og så smøre den opp litt. Jeg hadde noe voldsom jaging på tomgang for noen år siden. Da var det den lille motoroen på tomgangsregulatoren som hadde tatt kvelden. Da hjelper det seff ikke med rens. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIldE36 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 får ikke opp nåh feil kode på det.. ska prøve å rense den .... men når jeg kjører nøkker det å putrer som bare det.. skal seff se på plugene å da. men det er så mye som kan lage et slikt problem ! Siter Gammel opel med dobble gassere på tomgang !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WIldE36 Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 problemet er funnet =) toppdekselpakningen er gåen.. så pluggene bader i olje. Siter Gammel opel med dobble gassere på tomgang !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg