Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Har problemer med turtallet på min 89-mod gilf 2. Det er en 1,6 l, med en pierburg 2ee forgasser. Turtallet mitt flyr opp og ned, opp til ca 2000 omdr. og ned til 600-700 omdr. Det gjør den hele tiden. Går garantert ikke gjennom kontroll. Har også en løs ledning på høyre side i motorrommet, en svart en. Når jeg setter den til jord, så begynner vifta å gå rundt. Hvor skal den sitte? Takknemlig for svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Den drar sikkert falsk luft et sted. Sitter det ikke en gummipakning under forgasseren på disse? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jo, det gjør det. Den har jeg byttet ut med en ny en, men kanskje jeg ikke har fått den rett på plass.. Det skal jeg skjekke i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Prøv gjerne å spraye litt startgass rundt forgasser/innsug for å finne lekkasjen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Takk for hjelpen. Det skal jeg prøve senere i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 kan også være røret/slangen fra innsuget til bremsekraft forsterkern, men da blir jo bremsene dårlige også.. Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Takk for alle forslag... strammet til alle skruer, byttet alle vakumslanger... det er en slage nede foran på forgasseren som jeg ikke vet hvor skal... når jeg tetter den, går den pent som bare det... den er ca 20 cm lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg