Rabies Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 jeg vurderer en omega b etterhvert. men jeg lurer jo selvfølgelig på litt småting. * trekker den forran eller bak. * bagasjeplass? ( har barn) * muligheter for å hente ut krefter? * svakheter? P.F.H: takker og bukker Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 jeg vurderer en omega b etterhvert. men jeg lurer jo selvfølgelig på litt småting. * trekker den forran eller bak. * bagasjeplass? ( har barn) * muligheter for å hente ut krefter? * svakheter? P.F.H: takker og bukker *Bakhjulstrekk. *God baggasjeplass, 530L på sedan hvis jeg ikke husker feil. Synes forøvrig du er slem pappa hvis du dytter barna inn i baggasjerommet;-) *Sugemotortrim er alltid dyrt. Kan jo kjøpe en V6 eller trimme en TD. *Rust, spesielt i hjulbuer og nederst på dører. Motorene kan gå langt bare de er tatt godt vare på. Ta en titt i ekspansjonstanken for sikkerhets skyld. Suveren bil som er veldig deilig å kjøre langt og fort med:-) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 -den trekker bak;) -bagasje plassen er vel bra, er litt usikker på hvor stort det er med bakseter i siden jeg har varebil selv... -er gode muligheter der... spørst jo hvilken motor du velger å hvor mye du vil legge ut på motoren;) -det er vel helst rust i bakdører å hjulbuene bak. en liten begynnelse der ihvertfall... er nok folk her inne med litt mer erfaring med omega enn meg som kan komme med bedre svar:P kjøpte selv omega b for 14 dager siden å er iallefall storfornøyd med min! god plass å god å kjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 såg ikke "magnul" hadde skrevet svar før nå.. omtrent like svar men da har du iallefall fått det bekrefta;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 takker og bukker Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@alph@ Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Skal ikke være så ille med rust etter '97 leste jeg.... Min er '98 og rustfri ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg