Tiendreal Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 her er da min første bil hehe, ikke mye og skryte av enda men skal pusse litt på'n, går helt reint, sliter litt med "standard" problemene desverre... (drikker olje, rust i lakken og selfølgelig slitt fører sete) men jobber med saken hehe. her er noen bilder av "vraket" Før litt vasking: (motor) Etter: Div bilder ifra min store rengjøring invendig der vart det reint ja :) litt utvendige bilder: (en god del rust flekker, og litt flassing på fanger'n) http://img370.imageshack.us/img370/8140/dsc00180sm2.jpg uffameg, er litt rust på radiator festene og feste til batteriet, skal ta dem ut og gi dem en sikkelig omgang med litt sliping og anti-rust grunning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimopee Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 halla. hva gjore du med toppen på den. skal ta en rengjøring i 88moden min i motorrom.send meg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg