torslett Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det kommer vann ut av vifta under dashen på passasjer siden. Det kommer tydligvis i fra den kanalen lufta går gjennom. Men jeg sliter med å få skrudd ned kanalen. Noen som har et triks på å få til dette på en enkel måte ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 hvis du får inn vann foran i kupeen kan det være at det plast-dekselet som er underpanseret, nærmest frontruta er sprukket e.l. Eller mest sannsynlig, så er dreneringshullene til samme sted tette, slik at det renner inn vann steder det ikke skal, siden dren.hullene ikke fungerer. Got it? Prøv å stak opp hullene etter beste evne, kanskje det hjelper. Evt ta en støvsuger og sug opp dritten som ligger i veien. Barnåler osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Er nok ikke der vannet kommer fra.. Det må være en slannge eller noe slikt som har hoppet av en plass midt inne i dash'en for vannet kommer derfra.. Men jeg har ikke fått av den kanalen som går fra vifta å bort til midten om dere skjønner ? noen som vet hvordan jeg skrur den av ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hvis det er kjølevann som kommer inn, er det sannsynlig at varmeregisteret lekker. Da må du med hele varmeapparatet. Såvidt jeg husker, er det ikke noen slanger innvendig i bilen. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 http://www.bilforumet.no/corrado/171661-hjelp-vanndamp-i-bilen.html Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det kan komme vann ned i vifta fra motorrommet. Kommer gjerne forbi den svarte plasten. Da renner/drypper det ned på passasjersiden. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er nok kjølevann som kommer ja.. Så da er det vel bare å begynne å skru.. Takk for hjelpa :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er nok kjølevann som kommer ja.. Så da er det vel bare å begynne å skru.. Takk for hjelpa :) Da jeg skulle ha nytt varmeregister, var www.autospar.no billigst. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg