!GateBarn!-mrP_ Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kjørte bortover veien istad, så plustelig stopper bilen min opp, helt sånn uten videre. Og fikk faen mg ik start på den igjen., Motoren går rundt, men vil ikk starte opp. PLuss kommer en merkelig lyd fra dne ooxo bnår jeg prøver å tenne den. Noe forslag til hva dette kan være? Reg reima ryket? Bensin pumpa gåen? Tennpluggene? Hakke fått sjekka hva som feiler den enda, for har ikke verktøyet her jeg er. Finnes ikk heller her:P, Derfor trenger jeg noen ideer/erfaringer! Toyota Carina 2, 1,6L. 91Mod. Takker for alle svar!:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Tipper på regreim jeg siden du hører en sånn rar lyd. Men kan jo seff være at den har skjært seg, bensinpumpa kan ha gått, rotoren kan ha vridd seg osv. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg