Utking Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har nettop kjøpt meg en rød golf 4, (førstegangsbil) Men nå trenger jeg noen felger på den:D i tillegg så skal jeg ha no styling på den etter hvert som pengene ruller inn:p Men noen ideer til felger? :wonder: Edit: Når jeg først har lagd en tråd så kan jeg komme med noen spørsmål. lysa i varmeapparatbryterene har gått samt de små ledsa eller lys i det lille rommet over cd spilleren. noen som vet hvordan jeg bytter disse? og jeg får ikke bagasjeromslyset til å funke heller. pluss at når man åpner en av dørene i bilen skal lyset i taket ved forsetene skru seg på da? funker kun når jeg åpner førerdøra:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Felger er smak og behag, finn noen du liker. 18" er det som passer best i mine øyne. Nå vet jeg ikke hvor mye du vil legge i det, men syns bsbildeler.no hadde endel fine og rimelige pakker med dekk og 18" felger til rundt 10 000,- lappen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Glem styling, bruk alle pengene på noen skikkelige felger og senk. En bil med halv-kule hjul blir aldri mer enn halv-kul.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg