fast_740 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hvor mye lakk vil jeg trenge til 2 fangere, dørhåndtak, speilhus, grill, øyelokk og plastikklister på siden, på en Golf? Vet det er vanskelig å anslå, men holder det med en liter + tynner. Eller? Og hvor mye bør jeg regne med å bruke på sparkel, grunning osv. Sorry for at jeg maser mye, men vil ikke gjøre noe feil. Ønsker ikke å levere til lakkerer, da dette er et DIY-prosjekt og jeg ønsker å lære å lakkere. (: denne var på sprayboks. Bare fordi jeg skulle grunne en spoiler! Har lagt 4 lag, og merker at det er mye igjen på boksen. Hvis du går for sprayboks så ville jeg kjøpt 2-3 stykker... Er jo ikke et must å sprøyte, på toppresultatet er det merkbart, men som grunning på smådeler så er sprayboks helt okey:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg