oysts Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Når begynte de å levere Avensis med 6 gir? Jeg skal til å kjøpe brukt Avensis og vil gjerne ha en med 6 gir. Er det alle fra et visst årstall som er levert eller var\er det ekstrautstyr? Noen som har peiling...? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Er ikke det bare dieselutgaven de siste årene som har dette da. Det er vel ikke noe must å ha 6 gir. Jeg bruker det kun når jeg kjører rundt 100 eller mer over lang tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Med norges fartsgrenser har jeg ikke sett behov for mere enn de 5 jeg har ;D Når man kjører til sverige blir det noe annet :-) / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg