DemptD Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Har nettopp koblet opp forsterker på frontsettet (Focal 165A1 6,5"). På forsterkeren (Alpine MRV-F340 4/3/2) Har satt den i 2 kanaler. Lyden er mye høyere på h.side enn på venstre side. Hvis jeg justerer all lyden over til h.side på spilleren så blir lyden bare litt lavere, men all lyden kommer ikke over på h.side. Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 koblet kablene rett da? (signal og høytaller) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Har nettopp koblet opp forsterker på frontsettet (Focal 165A1 6,5").På forsterkeren (Alpine MRV-F340 4/3/2) Har satt den i 2 kanaler. Lyden er mye høyere på h.side enn på venstre side. Hvis jeg justerer all lyden over til h.side på spilleren så blir lyden bare litt lavere, men all lyden kommer ikke over på h.side. Da mitt frontsett (dynabel 5") spillte MYE lavere enn høytalerene bak, (dynabel 6" frontsett) fant jeg ut at kablene var fucka. Vet ikke hvorfor, men bytta kabler, så ble det liv. :) Du kan også ha bytta om + og - et sted.... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg