thanatos Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Ønsker å kjøpe en VW golf II, helst 1.6 eller 1.8. Blir snart atten,så dette blir min første bil. Ettersom jeg betaler den selv,og ikke har rævva full av penger, kan vi sette maks ved 30 laken. Bilen må såklart være så strøken som mulig ;) Og,hvis noen kan forklare meg, uten en bedrevitende holdning (:)) hva forskjellen på CL og GL er, så hadde jeg vært takknemlig.. Så, si ifra hvis du vet om en som skal selge, eller selger selv.. :) Bor ved drammen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 du har pm Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 CL og GL er vel forskjell på interriør (ja, det skrives ikke slik) GL er vel mer glamorøst... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 sorry, eek, men gti er for øyeblikket utelukket.. fordi jeg også må betale forsikring selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 hihi, jeg har kjøpt meg en Audi 80 1.8s i fra det herrens år 1987, så jeg trenger ikke golf lenger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 gratulerer!! lag en egen tråd og ta masse bilder og la oss se hva du gjør med den, om du skal gjøre noe Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Takk, takk ! Jeg må ta bilde først, da, for jeg hadde ikke cam med meg idag.. :) har laget tråd i audi delen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg