Gå til innhold

Suzuki GSXR750 stjålet på Gatebil

Ranger emnet


Silverboy

Anbefalte innlegg

Lørdag 14.07 mellom 1240 og 1440 ble en Blå/Hvit GSXR 750 stjålet fra inngangspartiet på rudskogen.

 

Regnr DL8672

 

Kjennetegn: Gjennomsiktige holker med "Hai" mønster

LeoVince Slip-on eksos

Carbon GSX-R Tankpad

 

Sammen med sykkelen ble det også tatt en Hvit Noland hjelm med blå,svart,rødt dekor, samt en svart Schubert hjelm med grå/hvit dekor.

 

Hvis noen har noen tips kan jeg kontaktes på 90880757 eller dirkete til politiet på 02800.

 

mvh

Bård

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om sånne historier så får jeg lyst til å sette ut agn jeg. Ligge på lur og TA faenskapet når de prøver seg. Så kler du de nakene og drar de midt ut på banen under gatebil og får komentatoren til å opplyse om at alle må se godt på denne nakene personen som er en tyv. Så kan han stå der ett par timer mens folk peker og ler. Så kan man slippe personen løs utenfor hovedporten og forvise han fra stedet (fortsatt uten klær)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om sånne historier så får jeg lyst til å sette ut agn jeg. Ligge på lur og TA faenskapet når de prøver seg. Så kler du de nakene og drar de midt ut på banen under gatebil og får komentatoren til å opplyse om at alle må se godt på denne nakene personen som er en tyv. Så kan han stå der ett par timer mens folk peker og ler. Så kan man slippe personen løs utenfor hovedporten og forvise han fra stedet (fortsatt uten klær)

 

Den planen der støtter jeg fullt ut! Jeg kan selv være mann for å få personen ned på banen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår