Silverboy Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Lørdag 14.07 mellom 1240 og 1440 ble en Blå/Hvit GSXR 750 stjålet fra inngangspartiet på rudskogen. Regnr DL8672 Kjennetegn: Gjennomsiktige holker med "Hai" mønster LeoVince Slip-on eksos Carbon GSX-R Tankpad Sammen med sykkelen ble det også tatt en Hvit Noland hjelm med blå,svart,rødt dekor, samt en svart Schubert hjelm med grå/hvit dekor. Hvis noen har noen tips kan jeg kontaktes på 90880757 eller dirkete til politiet på 02800. mvh Bård Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Snakker om frekkhet! Håper du finner den igjen. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 huff så jævli irriterende! :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 jeg var der og jeg trur jeg så denne sykkelen før den tid men ikke etter dette tidspunktet .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kjipt at slike ting skjer på slike treff. For banna uærlige pakK!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Når jeg hører om sånne historier så får jeg lyst til å sette ut agn jeg. Ligge på lur og TA faenskapet når de prøver seg. Så kler du de nakene og drar de midt ut på banen under gatebil og får komentatoren til å opplyse om at alle må se godt på denne nakene personen som er en tyv. Så kan han stå der ett par timer mens folk peker og ler. Så kan man slippe personen løs utenfor hovedporten og forvise han fra stedet (fortsatt uten klær) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Når jeg hører om sånne historier så får jeg lyst til å sette ut agn jeg. Ligge på lur og TA faenskapet når de prøver seg. Så kler du de nakene og drar de midt ut på banen under gatebil og får komentatoren til å opplyse om at alle må se godt på denne nakene personen som er en tyv. Så kan han stå der ett par timer mens folk peker og ler. Så kan man slippe personen løs utenfor hovedporten og forvise han fra stedet (fortsatt uten klær) Den planen der støtter jeg fullt ut! Jeg kan selv være mann for å få personen ned på banen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 +2. Offentlig fornedrelse er bedre enn en klapp på ryggen på kammeret og "Ikke gjør det igjen er du snill." Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Den planen støtter jeg og. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg