Lasse_GT Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 gamle 626 gt'er er artige biler synes jeg, her er det en 85 mod. som har blitt sminka litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Dette må jo være noe for wibla :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 626 GT er glimrende biler synes jeg. Ufattelig driftsikre, starter alltid og man kan alltid stole på dem. Min far har hatt en sånn. Gikk 250 000 km på 10 år uten noen problemer, unntatt bytte av bensintank. Nå har broren min en. Går supert. Rask og sterk motor :) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Pen bil! Synd med FWD, bare... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Kameraten min har en slik bil som har gått 270 000 km, Starter og går som faen, er helt enig at den har en kurant og slitesterk motor. Eneste minusen er at det ikke er servo og bakhjultrekk.. Men den er jevla billi, rundt 7000-1400 for en som er i bra stand, så du får jo mye bil for penga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 finns de ikke i rwd versjoner og da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Har aldri hørt om en Mazda 626 fra 80-tallet med RWD. Men man skal jo som kjent "aldri si aldri". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 En kompis har det neste karosseriet i 4wd, grei bil, men kassa tålte ikke mye.. Den tok kvelden, nå har det blitt 2wd. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Den første 626'en hadde bakhjulstrekk. Den neste modellen, som kom på begynnelsen av 80-tallet, hadde da forhjulstrekk. Dessverre vil noen si. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOE Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 hvor har du kjøpt stylingen til den bilen har selv en mazda 626 85mod men finner ikke til denne årsmodelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by JOE hvor har du kjøpt stylingen til den bilen har selv en mazda 626 85mod men finner ikke til denne årsmodelen Det er desverre ikke min bil, fant bilen på en dansk råneside.. Det finnes ikke styling til mazda 626 -86 mod. På bildet har han tilpassa stylinga, det vil si kutta, smellt på glassfiber, slipt og borra høl... Hvis du hvet åssen bilen ser ut inne ser du han har gjort utrolig mye inni bilen oxo Har du planer om å style bilen din elle? (er jo jævli fett, det er jo ingen som har en styla 85 mod. 626) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Nitro-boy Det er desverre ikke min bil, fant bilen på en dansk råneside.. Det finnes ikke styling til mazda 626 -86 mod. På bildet har han tilpassa stylinga, det vil si kutta, smellt på glassfiber, slipt og borra høl... Hvis du hvet åssen bilen ser ut inne ser du han har gjort utrolig mye inni bilen oxo Har du planer om å style bilen din elle? (er jo jævli fett, det er jo ingen som har en styla 85 mod. 626) Dette vet du lite om ser jeg ;) Visst søren finnes det styling til 626 fra 80-tallet! Det er mange som har en styla 626 fra 1985, broren min er en av dem. Har hørt at mange 626'er fra den tida ble styla. Her har du to web-sider der man kan kjøpe styling til eldre 626: http://www.wj-tuning.com/shopsx/shop3/index.html?target=Mazda626.html http://erebunicorp.com/ge/MAZ62683.HTM Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOE Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 takker for svar og de sidene men ingen som vet om norske sider så sliper streset med og bestile fra utlandet. har godt tid på meg da for er 1år nesten på dagen til jeg får lapen men har kjøpt bilen for en billig penge og får fikset den på skolen for jeg får på vk1 kjøretøy så der får jeg gjort mye med den. men noen som vet hvor jeg kan finne "trimming" til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg