Teigen Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Har montert senking (40mm) av kjent merke til volvo ;) men så kreve selvfølgelig BT firehjulsmåling :drunk: men fikk de papira i dag og jeg vet egentlig ikke helt om det her blir godkjent siden noen av måla er utenfor min \ maks spesifikasjoner!? noen som har peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 ingen her som vet noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 må vel bare justeres tenker jeg! Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 men har vert på firehjulskontroll og de har stilt det.. men må alle "siste" innstillinger være innenfor min-max spesifikasjonene.. vist du ser på for eks caster er første måling 1,11 og etter justering er den stilt nedover til 1,06.. mens min-max skal være mellom 2,00 og 3,00.. noen forklaringer? blir dette da godkjent når jeg kommer på BT eller skal jeg legge arket i scanneren og få alt innenfor min-max mål?!? har time på BT til uka jeg har venta kjempelenge på så trenger litt hjelp her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Ser bra ut det der, ingen radikale forskjeller fra venstre til høyre. caster er lik på begge sidene, noe forskjell etter justering, men det skyldes sikkert at de har justert andre ting. Disse vinklene påvirker hverandr. Spissinga di er også justert så den er innenfor toleransene. Camber er ute på en side, men ikke mye. BT bør godkjenne dette. Men du får nok sikkert litt mere dekkslitasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 ok. tusen takk for bra svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg