petterfrantzen Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 :) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Bremser passer 100% ja. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Fint:) Du er sikker på at stempelet fungerer bra også? Jeg trenger også yttre drivknute forand høyre og venstre. men det blir kansje litt mye jobb for deg og ta disse av? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Bremser virker utmerket, akkurat tatt dem av etter bilen var på EU, fikk ikke no klage på bremser der. tror ikke jeg har yttre ledd, skal sjekke blandt den haugen jeg har liggende. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ja. flotters:) funnet ut om du har yttre ledd? hvis du ikke har er det bare og gå til posten;) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Har drivknuter. er ikke interesert i koni dempere også vell? Har noen gule justerbare liggende også, kun foran Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 nei. det er litt dumt og bare ha forand. så det gidder jeg ikke.Men kunne tenkt meg det spoiler saken på bagasjeluka. og kansje bensintanken, eller hele bensinslangen din. finner det ut nå etterpå. så snakkes vi i kveld. Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Har ikke tanke eller det som hører til den lengere, det har gått i pressa. bakspoileren vet jeg ikke om jeg selger ennå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 oki den er grei men sender du meg instrumentene, kapsler, skiver og driv knuter da? Hvordan betaling vil du ha? postoppkrav eller konto? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 jeg mener selfølgelig ikke karsler. mener da kaliper. er ikke så lett Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Har drivknuter.er ikke interesert i koni dempere også vell? Har noen gule justerbare liggende også, kun foran Hei du! Er demperne i bra stand? gamle? Hvor mye skal du ha for de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hei du! Er demperne i bra stand? gamle? Hvor mye skal du ha for de?? de er solgt alt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 på tide med litt oppgraderinger. Nå har jeg omsider fiksa bensin tank, bensinslanger, bremser, ny fram skjerm instrumentpanel og div små ting. Nå mangler jeg bare hjulber fra golf 1 og lakkering:) nye instrumenter Ble utrolig trangt med bremser fra gsi. men fant no hjul som passa;) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Noen som vet om den kommer gjennom EU kontroll med denne sprekken i front ruta? eller må den byttes? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ruta må nok byttes ja. Grei jobb å gjøre selv på corsa da den kun sitter i pakkning og ikke limt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg