petterfrantzen Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 HAr "Kjøpt" meg en Opel Corsa 1,4 city 1991 mod som jeg skal bygge opp så den blir fin igjen=) Feil med bilen: Lekker bensin (trur det er bensin slangen fra tanken til motoren) Bremsekalipteren venstre forand er herpa Venstre forsfjerm+blinklys må byttes er fra feil modell Og diverse annet små fiks Bilder av bilen slik den var når jeg fikk den: Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 I dag har jeg lakkert instrumenter og andre små dubbeditter i hvit og rødt, Fiksa forskjermen så den er klar for grunning og lakk, samme bak. Noen bilder er gøy:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 I morgen skal jeg på bilopphuggeri og se om jeg får tak i : Venstre blinklys (hvitt) Venstre Bremsekalipter Venstre forskjerm Og en ny bensin slange. Noen som vet hvordan det er og få av bensin slangen? Og hvor jeg kan få tak i ny? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 bra petter :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hehe. ikke særlig liv opå corsa forum akkuratt da;) skjønner ikke helt hva det er som lekker på bilen jeg. tenkte og skru av hele tanken nå. men nå bøtter det ned ute. dritt sommer.. Har fått lånt sveise apperate til onkel så blir bra nå:) Har du fått pris på lakkering? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Fint å se flere driver med corsa. Har hatt 4-5 stykker siste 2 åra. Har GSI instrument hvis du er int i det? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 sånn kan det bli vettu petter :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Fint å se flere driver med corsa. Har hatt 4-5 stykker siste 2 åra. Har GSI instrument hvis du er int i det? ja jeg er int. Har lyst på GSI sideskjørt, vet du hvor jeg får tak i det? Hvor mye skal du har for instrumentene dine? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ja jeg er int. Har lyst på GSI sideskjørt, vet du hvor jeg får tak i det? Hvor mye skal du har for instrumentene dine? 500.- for instrument. Akkurat solgt full GSI styling. Hugget akkurat en sånn bil. Ikke lett å få tak i skjørt leneger, de har gått ut fra GM, muligheten er e-bay Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 500.- for instrument.Akkurat solgt full GSI styling. Hugget akkurat en sånn bil. Ikke lett å få tak i skjørt leneger, de har gått ut fra GM, muligheten er e-bay Ja du er sikker på at det paaser. kan du ta ett bilde og sende meg? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Kan ordne bilde. har GSI innstrument i min med samm dashbord som du har. Følger med kabelpakka bak også. Du må sikkert legge opp ledning til turteller, oljetrykk og amp meteret. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 men jeg har ikke turteller fra før. er det fortsatt mulig og koble det til? bilde:)? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Er bare 1 ekstra ledning bort på coilen så har du turteller. Har glemt bilde gitt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 1000.- for innstrument, skiver og calippere + frakt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 det hadde vært helt rått:) men vet du om bremsene passer? Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg