Gå til innhold

"Tabberånere! i Mandal..

Ranger emnet


turbokano

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjerp deg a. Hvor gammel er du egentlig?

 

Siden jeg mest sansynelig er eldere enn 90% på dette forumet skulle det ikke forundre meg om jeg er eldere enn deg også. Men siden du ikke har skrevet alder i profilen din skal jeg ikke utale meg. Men som sakt tidligere i tråden her. Hadde det ikke vært bedere om 5-6 hadde delt på 1 bot enn at en IDIOT tyster på 5-6 som får hver sin? Hadde jeg vært med på å lage faen/røyk/børna/herja (noe som er meget sannsynlig at jeg ikke gjør) så hadde jeg glederlig vært med 5-6 andre og spleisa på 1 bot på 3000-4000 enn å ende opp med å være 5-6 stk som må betale 3000-4000 hver.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg a. Hvor gammel er du egentlig?

 

Må legge til en ting til. I avataren din skriver du LAV IQ ER EN UNNSKYLDNING FOR Å KJØRE MEG PARK&TÅKE. Ikke det att jeg skryter på meg noe men på Mensa sin IQ test var jeg 2 poeng fra å bli medlem. Ikke det at det er så stort men liker hvertfall å tro at jeg har noe mellom øra. Og grunden til at jeg kjører med park&tåke er rett og slett fordi det ser mye bedere ut. Når jeg ser en bil med park&tåke snur jeg meg alltid en ekstra gang for å se hva det er. Nå kjører ikke jeg BMW lenger men må hvertfall si at det er en bil som virkelig kler det. Og ikke kom å si at det blender deg. Da har enten bilen feil innstilt lys eller så er du en dårlig sjafør som har som vane å se inn i fronten på biler du møter.

 

(og bare for å ha sakt det med en gang. Mulig det er mye skrivefeil her. Det er en god blanding av fylla og dyseleksi og har ingen ting med lav IQ å gjøre. Rettskrivning har faktisk ingen ting meg hjernes kapasitet å gjøre men er faktisk en sykdom)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til en ting til. I avataren din skriver du LAV IQ ER EN UNNSKYLDNING FOR Å KJØRE MEG PARK&TÅKE. Ikke det att jeg skryter på meg noe men på Mensa sin IQ test var jeg 2 poeng fra å bli medlem. Ikke det at det er så stort men liker hvertfall å tro at jeg har noe mellom øra. Og grunden til at jeg kjører med park&tåke er rett og slett fordi det ser mye bedere ut. Når jeg ser en bil med park&tåke snur jeg meg alltid en ekstra gang for å se hva det er. Nå kjører ikke jeg BMW lenger men må hvertfall si at det er en bil som virkelig kler det. Og ikke kom å si at det blender deg. Da har enten bilen feil innstilt lys eller så er du en dårlig sjafør som har som vane å se inn i fronten på biler du møter.

 

(og bare for å ha sakt det med en gang. Mulig det er mye skrivefeil her. Det er en god blanding av fylla og dyseleksi og har ingen ting med lav IQ å gjøre. Rettskrivning har faktisk ingen ting meg hjernes kapasitet å gjøre men er faktisk en sykdom)

 

Hei, står ikke "park og tåkelys", men "tåkelys og nærlys". At biler ser bedre ut når de kjører med park&tåkelys regner jeg med er en utbredt mening ettersom mange velger å gjøre akkurat dette. Det jeg poengterer i min signatur er at jeg ikke har noe til overs for de som kjører med tåkelys i kombinasjon med nærlys.

 

Ellers kom jeg akkurat hjem fra en rundtur i Norge, og jeg oppdaget at mange som kjørte med campingvogn hadde satt på tåkelysene istedenfor nærlysene. Antar at dette er fordi de ikke får justert nærlysene, og at tåkelysene derfor vil blende mindre eller ikke i det hele tatt sammenlignet med hva nærlysene ville gjort. Og at folk tenker på sånt synes jeg er flott!

 

At en som nesten ble tatt opp i Mensa kan skrive at tystere skal dø, det forbauser meg. Å tyste på venner man var ute og burna med ville i hvert fall ikke jeg gjort, men det er ikke dermed sagt at tystere burde dø. Hva om du eksempelvis så en kamerat drepe en uskyldig kar, og du hadde pratet med han uten at han ville ta sin straff, ville du ikke da sagt ifra til politiet? Selvfølgelig en helt drøy og hinsides hypotetisk situasjon, men allikevel.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du eksempelvis så en kamerat drepe en uskyldig kar, og du hadde pratet med han uten at han ville ta sin straff, ville du ikke da sagt ifra til politiet? Selvfølgelig en helt drøy og hinsides hypotetisk situasjon, men allikevel.

 

Det blir veldig hypotetisk ja og der er jeg helt enig med deg. Men der mener jeg du blander mellom noe som er så utolig uskyldig som å svi av noen dekk og det å faktisk ta livet av noen. Tystere skal dø legge jeg faktisk ikke så stor vekt i da dette er ett relativt utbredt og ofte brukt ord i nærmiljøet jeg bor i. Det jeg mener når jeg sier sånne ting er at selv om du går nedover gata og ser noen som tilfeldig vis lag hjula på bilen rulle fortere enn fremdriften på bilen så kaster man seg ikke over tlf og ringer til politiet med skilt nr etc. Og som jeg skrev tidligere så hadde det vel vært bedere om 5-6 stk hadde delt på en bot enn att 5-6 stk skulle fått 1 bot hver. Er du ikke enig?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :)

 

Han hadde vel kanskje fått en annen straff enn bare bot?

Det er relativt vanskelig å få folk til å betale noe de ikke må, ikke har navnet sitt nevnt noe sted. Selv om det er kamerater, så forandrer ting seg når det gjelder penger.

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e eg enig med buskmann sine innlegg, helt alvorlig, hadde eg bodd i en gate der det var så mye spinning, burning drifting osv å eg hadde hatt en datter på f.eks. 5 år som skulle hjem fra en veninne en kveld for å spise kveldsmat å se barne TV, å hun gikk de 40m aleine hadde eg også reagert å bedt dem å dra et annet sted, å om hun ikke hadde kommet inn fordi en helt forbanna stygg billist som skulle brife med at han hadde fått seg mata bakhjulstrekker hadde totalt mistet kontrollen i et tappert forsøk på å spinne runninger å truffet datteren min så hun hadde omkommet, da hadde jo det klikket så klart. Ånår personer som Mondeo her e så tøff å sier at han ikke har noe i mot burning å sånt i gatene, ka e det så feiler deg? ka om du hadde mistet kontrollen å tatt livet av en totalt uskyldig person du ikke kjente fordi du skulle brife med spinninger!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Ånår personer som Mondeo her e så tøff å sier at han ikke har noe i mot burning å sånt i gatene, ka e det så feiler deg? ka om du hadde mistet kontrollen å tatt livet av en totalt uskyldig person du ikke kjente fordi du skulle brife med spinninger!?
Det har jeg aldri sagt!!! Det er stor forskjell på å leke seg i et parkeringshus, eventuellt et kryss midt på natta, kontra det å "tøffe" seg blant fotgjengere.

Selvfølgelig er både jeg og alle andre helt enig med deg der. dette tror jeg alle egentlig er enig med deg i det, selv om man kanskje ikke tenker på det der og da.

Det jeg reagerte på er at noen skal på død og liv jage de som egentlig ikke utsetter noen andre enn dekkene sine for fare.

Men hva som feiler meg? Tja! Sikkert en hel del etter din oppfatning

Vet du om noen som har dødd av burning? Burning er nemlig ikke å spinne rundinger. Har ingen statistikk, men det er nok flere som er blitt rygga over

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår