Mustang_Magnus Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 hallo jeg vurderer å kjøpe meg audi s2 coupe 91, jeg lurer på om det er noen typisk feil på dem?, noe jeg burde se etter? noen steder dem er kjente for å ruste? mvh magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 at den garantert e skamkjørt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ja det regner jeg med å...men den kommer ikke til å bli noe mindre skamkjørt, tenkte mer teknisk jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Den behøver alldeles ikke å være skamkjørt. Ikke kjøp den billigste du finner, og hvis du i tillegg kjøper en som ikke er chippa så er det stor sjangs for at den ikke er herja med. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det du burde sjekke etter er rust i kanelen i alle fall, også på bakskjermene.. det er der dem er svakest for dette.. Så vet jeg også att eksosmanifolden har en tedens til og sprekke, så du burde se der også.. vet også att toppen sprekker mellom pluggene, men det er som regel ikke noen fare.. har ikke hørt om noen som har fått problemer med dette før, men da vet du i alle fall.. :) Men utover det er bilen helt suveren og kjempemorro å kjøre..!! ;) Er anbefalt fra min side.. ;D Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Magnus Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Kjenn at bilen er tight og fin og kjøre, at den går normalt uten fusking osv. Clutchpedalen skal ikke være hard, da går utløserlageret tregt, og dette er dyrt å reparere. (Ut med kassa..) Sjekk oxo at den ikke ryker blått på tomgang (Turbo) eller at det er veldig trykk i ekspansjonstanken rett etter kjøring (Toppakning evt dårlig lufting) Pass oxo på at det ikke er ulyder fra girkassa.. Ellers er det samme om bilen er skamkjørt, det tåler de uansett! :) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Kjøpe deg en som det ikke ryker blått av eller har ulyder i drivverk. Du kommer til å kose deg glugg i hjel når du hører 5'eren rope på høyt turtall! Bytt olje og filter regelmessig og du har en fantastisk bil så lenge du holder den på veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Hei folkens Vurderer å kjøpe meg en S2 avant '94. Noen som vet noe om denne? Negative/positive ting mottas med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 De i underkategorien Audi 80, 90, S2 & RS2 vet det helt sikkert. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergersen Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 på http://www.s2central.net er det en "buyers guide" til s2. ellers lykke til med kjøpet, kommer nok ikke til og angre deg:) disse bilene har galvanisert karosseri så hvis du finner masse rust noe sted så kan det tyde på at den har vært skadet og rettet opp el.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 på http://www.s2central.net er det en "buyers guide" til s2. ellers lykke til med kjøpet, kommer nok ikke til og angre deg:) disse bilene har galvanisert karosseri så hvis du finner masse rust noe sted så kan det tyde på at den har vært skadet og rettet opp el.l. takker for svar. etter å ha lest de andre svarene i denne tråden så vet jeg litt mere hva jeg skal se etter. Noen som vet hva en S2 avant '94 ligger på i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 ville nok tippe rundt 200k +/- for ett bra eksemplar. Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergersen Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 ville nok tippe rundt 200k +/- for ett bra eksemplar. noe rundt der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 S2 avant tror jeg er min drømmebil nr 1. Perfekt sleeper^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg