Chosen Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Du har litt "90-fanger" i blodet fatality Hehe ... Likte ikke fargen da men :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Og Chris sin såklart! Copyright: Kid-A Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Den olivengrønne engelske med pårsjæ fælger.. den er nyyydelig.. om jeg skal ha store fanger skal den se slik ut.. vekk med de jævla blinklyset :) men Resto 4 ever :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Kid-A Og Chris sin såklart! Copyright: Kid-A ti ska ann bestilla senkesett da ? :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Den blir visstnok lavere når den kommer ut igjen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by Kid-A Den blir visstnok lavere når den kommer ut igjen! Jeg lurer på hva som skjer med den jeg.. Men, han holder det vel hemmelig! :) Han har jo solgt Rallye fronten, det vet jeg. Også skal han vel skifte fargen.. Men, hva mere?! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Syntes det er for galt at slike biler bygges om igjen jeg - burde de heller funnet en tør garasje til den og begynt på en ny :) Men seriøst - lavere ? da er den jo ikke brukbar ? litt i trass til det som ble sagt på autofil eller ? :P Men igjen - bygge om noe som er perfekt ? En annen ting - venter på å få se en med slike felger som kid-a postet i det første bildet... i norge .. begynner å like det... men det er liksom så totalt motsettning av hva jeg har begitt meg ut på nå ... Så stå på folk - bygg gjerne retro stuck - jeg liker å se på det - men vet ikke om jeg ville gjort det med min :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Noen som vet hvor krevende det var å sette på golf 1 hjulbuer ? Er det å anbefale ? begynner å bli lei subbing - og har ikke mer å hente på å få den hardere. SÅ da får vi lage mer plass. Og å fått den litt lavere hadde jo heller ikke vert feil ... Mer plass i hjulbuer gir jo rom for mer senking :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Chris sin Golf var ikke perfekt lenger på slutten, etter mange morsomme mil. Og de av oss som har sett finishnivået i Tyskland vet at Chris sin kan bli mye bedre - og litt lavere;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Forstår koffår an bygge om igjen eg =o) Komme rett å slett heila tiå på nye idear å blir aldri fornøyd :D Det slite affal eg me, å sikkert mange andre og ? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 magefølsen min sier no om old school når det gjelder chris sin golf... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg må få golf nå ass :) *Gleder meg som en unge* Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg